عرضه فله‌ای شیر غیرقانونی است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

نادر پرور در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه عرضه شیر فله‌ای خارج از ضوابط دامپزشکی است اظهار داشت: شیر تنها باید در کارخانجات شیر پاستوریزه فرآوری شود و در این مورد مجوزی برای واحدهای تولید صادر نشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مصوباتی به منظور برخورد با افراد عرضه‌کننده شیر به صورت فله‌ای تصویب شده و کمیته پیگیری این امر در دفتر امور اجتماعی استانداری با همکای مرکز بهداشت و دامپزشکی در حال فعالیت است.

وی نگهداری12 تا 24 ساعت لاشه‌ها در پیش سرد کشتارگاه‌ها ضروری دانست و گفت: پس از کشتار و تبدیل به لاشه ضروری که لاشه دام در سردخانه حفظ شود و این امر با افزایش اسیدیته گوشت سبب کاهش PH و در نتیجه ضدعفونی شدن دام در مقابل بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ترد و خوشمزه شدن گوشت را از دیگر فواید دوره جمود نعشی دانست و بیان کرد: مردم علاوه بر تهیه گوشت از مراکز بهداشتی با مهر تأیید دامپزشکی، در صورت امکان گوشت را به صورت تازه مصرف و آن را حداقل به مدت 12 تا 24 ساعت در یخچال معمولی نگهداری کنند.

ورود و خروج افراد غیرمسئول به کشتارگاه بیستون

پرور با اشاره به اینکه کشتارگاه بیستون از نظر ساختاری از بهترین کشتارگاه‌های صنعتی کشور است عنوان کرد: محصولات این کشتارگاه به طور کامل بهداشتی و مورد تأیید دامپزشکی و مرکز بهداشت است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه مشکلات مربوط به نظارت را مسئله قابل طرح در کشتارگاه بیستون عنوان کرد و گفت: مدیریت در کشتارگاه بیستون با ساختار مدیریت آن هم‌خوانی ندارد بنابراین ورود و خروج افراد غیرمسئول سبب بروز مشکلاتی برای آن شده است.

پرور عنوان کرد: در همین راستا پس از برگزاری جلسات متعدد با معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، کمیته‌ای متشکل از مدیر امور اجتماعی استانداری، فرمانداری، معاونت بهداشتی، دامپزشکی، اصناف ، شهرداری و سایر ادارات مرتبط برای پیگیری این مسئله تشکیل شده تا ورود و خروج افراد غیرمسئول به کشتارگاه بیستون کنترل و محدود شود.

وی با بیان اینکه دامپزشکی استان وظیفه نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی پیش از ورود به کارخانه را بر عهده دارد افزود: دامپزشکی در راستای تأمین سلامت مردم و حفظ بهداشت عمومی بر تولید شیر در دامداری‌ها، جمع‌آوری شیر در ایستگاه‌ها و انتقال به کارخانه‌ها نظارت مستمر دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com